Gårdagen

Sådär nu har man vaknat efter en störk skön kväll! Riktigt glad över att jag gick dit, träffade många härliga typer som jag lätt skulle kunna spendera några år tillsammans med. Så ikväll så ska vi träffas igen för jag vet inte riktigt vad men man skulle klä ut sig men det skippar nog jag. 

Allt började med att vi träffades på campus, då vare inte många som snackade, dom flesta satt för sig själva. kl 18:10 så gick vår buss in till stan, vi skulle tydligen va på en gård nånstans. När vi väl kommer dit så fanns det massa stolar runt bord som man fick sätta sig vid och snacka lite med dom man hade vid sig. Jag hade jätte tur som hamna bredvid ett par som kom från lindesberg. sen fanns det också en lite skäggig kille på 25 år, han var också super härlig. Vi gillade samma musik, hade samma intressen osv osv så vi kommer nog bli bra kompisar. Sen så när vi setat i 1½ timme så blir vi utskickade på gården (vi var inne först) och gjorde lite lekar. Den första var typ "den som gillar katter ställer sig där och den som gillar hundar ställer sig där". Andra leken var att dom sa ett nummer sen skulle man gå ihop så många och krama, hålla hand eller bara röra lite vid dom. Det var också så vi blev indelade i grupper, i min grupp är vi 4 killar och 15 tjejer.

Inom gruppen så blev det lite information och sen mer lek. Vi körde att den första skulle säga sitt namn och en sak han/hon gilla/hata som började på första kobstaven i sitt namn, jag hade Tim Tacos. Sen skulle den andra säga den förstas och sitt eget, den tredje skulle säga dom två innan och sitt eget och ja sen fortsätter det, jag hade tur, jag var bland dom första. Bra sätt att lära sig namnen. Sen blev det en lek som hette ägget och terminator, den var super kul, fast simpel.

Nu var de dags att gå in igen så alla gick in och satte sig vid sinna grupper och det blev en tävling. Ledaren skulle säga en sak som börjar på en viss bokstav eller har en viss färg så skulle man hitta så många grejer som möjligt inom sin grupp. Efter det fick vi våra maskotar som ska va med hela tiden på vår nollning och sen var det dags för mig att ta bussen hem. Hoppas idag blir lika trevligt.

Hardcore Teachers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0