Nora Marken

Torsdag:

I torsdags blev det en liten fest för alla vi studenter i LUPP (alla som ska bli lärare). Det var en otroligt trevlig fest där man lärde känna lite folk! Otroligt bra inför uppgifter man måste göra i grupp sen, skönt att känna lite folk man kan jobba med.

Fredag:

I fredags så blev det att åka på bio premiär på District 9 med Tommy, Pontus och hans tjej. Enligt mig var filmen otroligt bra, verkligen nått i min smak. Så 9/10 i betyg får den, var i lite stil med cloverfield som också är riktigt bra =)

Lördag:

Idag så blev det nora marken! Jag började med att åka till Älsklingen på morgonen. Var helt otroligt att få träffa henne igen, måste ses snart så vi kan mysa lite, det saknar jag =) Sen så kom tove och cissi förbi och vi spelade lite kort ett tag innan vi åkte till marknaden. Väl där så strövi vi runt lite, köpte lite filmer och Emma änglar. Efter en åkning med en karusell så bestämde vi oss för att åka hem så vi skjutsade hem sötis till frövi, åkte till Conny för att hämta hans öl och sen till linde för att hämta upp Tommy. Vi förfesta lite hos Tommy och gick sedan ner till parkfesten. Först kom inte conny in men vakten var så snäll så efter ett tag fick han komma in! Snällt av han ^^ Men det var trevligt där, träffade morell som var JÄTTE länge sen man såg :D Otroligt roligt att träffa nalle björnen igen =D Men allt som allt en trevlig kväll på krogen =)

Kommentarer
Postat av: Lillnyman

SV:JA jag la mig lite senare än tänkt menmen så blir det när man sitter vid datorn x) hehe

2009-08-30 @ 19:57:31
Postat av: Conny Ärlerud

Daaah, du skulle ha festat i Nora ist :) Parkfesten issss laaaaameeeeeeeee.... :D

2009-09-01 @ 22:58:36
URL: http://pizzker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0