09.09.01

Seminarium 1.1

Idag hade jag mitt första seminarium! Vi gjorde inte så mycket mer än att gå igenom lite kurshandling och vad vi ska göra nästa gång. Vi fick prata lite om oss själva och säga några ord, mitt blev rätt kort, typ: "Aa jag är 20 år och kommer från Lindesberg, jag valde lärar linjen för att jag gillar att jobba med människor, jag spelar piano på fritiden". Medans andra hade jätte långa tal då dom hade bott i london och australien xD Men men nu var det överstökat. Vi fick tre texter vi skulle läsa till på torsdag (50 s. totalt) och 28 av dom var på engelska, gud vilken jobbig text det var. Jag brukar inte ha problem med att läsa engelska texter men denna var en helt annan nivå än jag brukar läsa.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Jag skulle nog också ha berättat lite kort ;) du behöver inte känna dig dålig :) Texten kommer du nog klara av ska du se (Y) du är ju bäst så ;)

2009-09-01 @ 20:46:09
URL: http://lillnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0