09.09.03

Seminarium 1.2:

Äntligen vårt första riktiga seminarium! Vår lärare är en såndär lärare som måste komma prick när vi börjar. Vi som hade börjat få ett litet hopp om att han skulle vara sjuk, men så bra var de inte. Ja vi började med att alla berättade om vad man hade skrivit på sin uppgift man skulle gjort om ett skol minne. Jag snackade lite kort om en bra lärare jag haft och en dålig. Det var vad dom mesta snacka om men sen var det en tjej som snackade om att hon hade blivit mobbad till högsta grad. Hon blev slagen, kallades ord, blev utfryst och allt man kan tänka sig som mobbning. Det var både intressant och jobbigt att höra om. Sen fick 4 st berätta lite om föreläsningarna vi hade, jag ska snacka med en annan tjej nästa vecka. Efter det så fick vi dela in oss i 4 grupper med 4 personer var i dom. Jag fick va med mina homies Linn och Patrik! Och sen en random kille vid namn christoffer. I dom grupperna fick vi snacka lite om texter vi hade fått som skulle läsas till detta seminarium.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det att ha kvar denna blogg även fast du har hoppat av? :) Svar från min blogg: Ja just det, det ´är ju vårat rum ;) jag saknar dig gubben <3 puss puss

2009-09-09 @ 17:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0